Escon rješenja zasnovana na Oracle tehnologijama su pažljivo dizajnirana, fleksibilna i prilagodljiva, ali i jednostavna za implementaciju i spremna za cloud. Sa dugogodišnjim iskustvom u razvoju softvera sa Oracle APEX (Oracle Application Express) razvojnom platformom, nudimo ovu tehnologiju idealnu za preduzeća svih veličina, od malih i srednjih preduzeća (MSP) do velikih kompanija širom svijeta.
Off-site dizajn aplikacija, dizajn i programiranje baze podataka, testiranje pozdanosti kao dio sveobuhvatnih usluga razvoja softvera.
Pristup timu developera i tehničkih konsultanata koji su raspoloživi da odgovore i riješe pitanja s kojima se susreću vaši korisnici.
Administrativni zadaci na Oracle bazi podataka i Oracle APEX platformi: instalacija, proaktivno nadgledanje i postavljanje softverskih zakrpa.
Koristeći Oracle APEX, Escon pomaže kompanijama da izgrade robusne poslovne aplikacije koje su sigurne, skalabilne i proširive.
Sa decenijama iskustva u CRM, HRM, ERP i sistemima za upravljanje dokumentima, razvijamo rješenja koja rješavaju najizazovnije IT probleme:
Maksimalno iskoristite svoju investiciju u Oracle tehnologiju i IT infrastrukturu angažiranjem Escon Hosting usluga.
Escon sarađuje sa vodećim provajderima cloud infrastrukture kako bi pružio najbolje moguće cjelovito rješenje za vaše Oracle APEX zahtjeve:
S našim fleksibilnim modelom angažmana i sposobnošću da pružimo podršku 24/7, prilagođavamo naše planove podrške i održavanja kako bi najbolje odgovorili vašim zahtjevima. Upravljajte u potpunosti svojim rizicima i operativnim troškovima angažovanjem Escon usluga daljinske podrške:
Ubrzajte inovacije unutar svog poslovanja boljim i efikasnijim korištenjem podataka uz potpuno skalabilna rješenja. Koristimo sve naprednije metode za analizu podataka zajedno sa AI algoritmima kako bi poboljšali analizu s prediktivnim ishodima:
SympoQ is SaaS Help Desk za slanje zahtjeva za podršku koji koristi Oracle APEX za automatizaciju i pružanje platforme za podršku korisnicima. Ovaj aplikacija nudi pojednostavljeni interfejs za zadatke podrške korisnicima, omogućavajući kompanijama i timovima da upravljaju zahtjevima za podršku s bilo koje lokacije putem web preglednika. Sa širokim rasponom funkcija i alata, SympoQ pojednostavljuje proces kreiranja, rješavanja i održavanja zahtjeva kupaca i tiketa za podršku, pokretanja chata uživo, upravljanja bazom znanja i obavljanja drugih važnih zadataka korisničke podrške: