Escon rješenja zasnovana na Oracle tehnologijama su pažljivo dizajnirana, fleksibilna i prilagodljiva, ali i jednostavna za implementaciju i spremna za cloud. Sa dugogodišnjim iskustvom u razvoju softvera sa Oracle APEX (Oracle Application Express) razvojnom platformom, nudimo ovu tehnologiju idealnu za preduzeća svih veličina, od malih i srednjih preduzeća (MSP) do velikih kompanija širom svijeta.

Oracle APEX custom development

Razvoj prilagođenog softvera

Off-site dizajn aplikacija, dizajn i programiranje baze podataka, testiranje pozdanosti kao dio sveobuhvatnih usluga razvoja softvera.

Oracle software maintenance and support

Održavanje i podrška

Pristup timu developera i tehničkih konsultanata koji su raspoloživi da odgovore i riješe pitanja s kojima se susreću vaši korisnici.

Oracle APEX hosting

Postavljanje i hostiranje

Administrativni zadaci na Oracle bazi podataka i Oracle APEX platformi: instalacija, proaktivno nadgledanje i postavljanje softverskih zakrpa.

Razvoj i pokretanje softvera - Outsourcing usluge

Razvoj softvera sa Oracle APEX alatom

Koristeći Oracle APEX, Escon pomaže kompanijama da izgrade robusne poslovne aplikacije koje su sigurne, skalabilne i proširive.

Sa decenijama iskustva u CRM, HRM, ERP i sistemima za upravljanje dokumentima, razvijamo rješenja koja rješavaju najizazovnije IT probleme:

  • Razvoj namjenskih sofverskih rješenja sa Oracle APEX
  • Migracija naslijeđenih sistema na Oracle APEX platformu
  • Nadogradnja i proširenje APEX baziranih aplikacija.
Oracle APEX outsourcing development

Oracle APEX hostiranje

Maksimalno iskoristite svoju investiciju u Oracle tehnologiju i IT infrastrukturu angažiranjem Escon Hosting usluga.

Escon sarađuje sa vodećim provajderima cloud infrastrukture kako bi pružio najbolje moguće cjelovito rješenje za vaše Oracle APEX zahtjeve:

  • Implementacija Oracle baze podataka i APEX-a sa isplativim i dinamičkim resursnim kapacitetom.
  • Outsourcing vremenski zahtjevnih administrativnih zadataka Oracle baze podataka i Oracle APEX-a.
Oracle APEX hosting

Održavanje aplikacija i podrška

S našim fleksibilnim modelom angažmana i sposobnošću da pružimo podršku 24/7, prilagođavamo naše planove podrške i održavanja kako bi najbolje odgovorili vašim zahtjevima. Upravljajte u potpunosti svojim rizicima i operativnim troškovima angažovanjem Escon usluga daljinske podrške:

  • Sarađujemo sa vašim postojećim timom i preuzmamo odgovornost za različite zadatke održavanja
  • Nudimo i osiguravamo potpuni kolaborativni pristup.
Application Maintenance and Support

Konsultantske usluge za vještačku inteligenciju

Ubrzajte inovacije unutar svog poslovanja boljim i efikasnijim korištenjem podataka uz potpuno skalabilna rješenja. Koristimo sve naprednije metode za analizu podataka zajedno sa AI algoritmima kako bi poboljšali analizu s prediktivnim ishodima:

  • Uskladite svoje poslovne ciljeve, zahtjeve i IT kapacitete s mogućnostima zasnovanim na podacima
  • Metode i algoritmi rudarenja podataka za prediktivnu analitiku
  • Pristupi mašinskog učenja za personalizirano korisničko iskustvo.
artificial intelligence

Naši projekti

SympoQ is SaaS Help Desk za slanje zahtjeva za podršku koji koristi Oracle APEX za automatizaciju i pružanje platforme za podršku korisnicima. Ovaj aplikacija nudi pojednostavljeni interfejs za zadatke podrške korisnicima, omogućavajući kompanijama i timovima da upravljaju zahtjevima za podršku s bilo koje lokacije putem web preglednika. Sa širokim rasponom funkcija i alata, SympoQ pojednostavljuje proces kreiranja, rješavanja i održavanja zahtjeva kupaca i tiketa za podršku, pokretanja chata uživo, upravljanja bazom znanja i obavljanja drugih važnih zadataka korisničke podrške:

  • Podrška kupcima putem više kanala
  • Omogućavanje web-widgeta za pomoć na stranicama web stranice
  • Timska saradnja uz kapacitete automatizacije
  • Rješenja za zahtjeve kupaca koja preporučuje umjetna inteligencija
  • Ugrađene najbolje prakse od hiljada korisnika.
APEX support ticketing software

Imate ideju za projekat?
Kontaktirajte nas

Vaša poruka je poslana. Zahvaljujemo na kontaktu.

Na žalost,nešto nepredviđeno se desilo. Molim da pokušate ponovo.